Enviament i devolució
Enviament
Temps i Mètodes d’enviament
Adreça d’enviament Servei Cost Temps de Lliurament estimat
Espanya:
- Correos – 3 DÍAS de entrega
- Correos Express – 1 DÍAS de
Tingueu en compte que totes les comandes realitzades després de la 10 del matí (GMT +1) de divendres, així com durant el dissabte i diumenge el nostre equip els prepararà per ser enviats el dilluns de la setmana següent.
Tots els nostres enviaments són enviats per correus. Quan l’ordre hagi estat processada, vostè rebrà un email amb
la informació del número de comanda així com informació sobre l’enviament de la mateixa.
Els lliuraments es realitzen juntament amb una signatura del destinatari i es realitzaran entre les 9,00 hi les 19.00 h.
ENVIAMENT A ALTRES ADRECES
Podem enviar la vostra comanda a una adreça diferent a l’adreça que ens indica de facturació dins d’Europa i als països als quals enviem. El client haurà d’especificar la nova adreça d’enviament. Si
no ho especifica se us enviarà per defecte a l’adreça de facturació.
Devolucions
Productes en mal estat.
Tots els productes que arribin deteriorats o en mal estat, es canviaran sense cap mena de cost per a tu. No obstant això, aconsellem abans de realitzar la devolució, que ens enviï un vídeo o fotos, de com es troba el producte al nostre correu info@caramelsmodainfantil.cat i en el mateix missatge, ens especifiqueu el número de comanda o bé el vostre nom, cognoms i població.
Devolució per decisió del comprador
Exceptuant les devolucions ocasionades per defectes en el producte o degut a errors responsabilitat de Caramels, serà el client el que es responsabilitza de les despeses d’enviament per la devolució.
Com fer una devolució?
Heu d’embalar novament el producte o productes i trucar a la nostra empresa de missatgeria, al telèfon +34 640 11 50 63 perquè us recullin el material el dia i l’hora que acordi amb ells. En la devolució del producte cal incloure tots els elements que s’han evitat:
- Producte o productes a tornar
- Bosses, etiquetes, caixes, fundes o proteccions originals.
Per acceptar correctament la devolució el producte ha d’estar en bon estat i que estiguin embalats adequadament perquè aquest no pateix cap dany durant el transport. Un cop rebem la devolució del producte o productes al nostre magatzem, revisarem que es compleixi amb totes les condicions de devolució i passarem a fer el reemborsament del preu del producte. Caramels moda infantils es reserva el dret a no fer el reemborsament en cas de detectar que el producte o productes no compleixin amb les condicions que es van comprar el producte o producte. El termini per fer el reemborsament dels diners és d’aproximadament 72 hores des de la confirmació d’arribada del producte tornat al magatzem.
Abans de fer la devolució.
Haureu de posar-vos en contacte amb nosaltres per qualsevol de les nostres vies: e-mail o telèfon i especificar on es troba l’error a la comanda. Si podeu acompanyar el vostre missatge amb una fotografia o vídeo, això podria agilitzar el reenviament dels seus productes.
Perquè puguem procedir a la devolució de limport o canvi del producte.
Perquè puguem fer el canvi del producte, abans haurem de rebre el producte o productes que hagi rebut en mal estat. Un cop ens arribin físicament, en un terme no superior a les 24 hores laborables, se li enviaran uns nous productes iguals als que va comprar, o se li enviaran els productes que hagin de ser substituïts per error a l’enviament anterior.
Per poder realitzar la devolució dels diners, també haurem de rebre prèviament, al nostre magatzem, el producte o productes danyats.
Devolució i reemborsament
En cas que algun o els productes que hagi rebut no siguin els correctes o estiguin defectuosos, podràs procedir a fer-ne la devolució en un termini no superior als 14 dies. Això no obstant, i per motius d’higiene i qualitat, aquests suposats productes defectuosos, hauran de ser notificats per correu electrònic a info@caramelsmodainfantil.cat, dins de les 24 hores següents d’haver-los rebut, indicant-nos el número de comanda i el seu nom, cognoms i forma de contacte. Un cop rebuts els productes, se li abonarà la part de la comanda o, la totalitat d’aquesta si fos el cas, a la mateixa targeta bancària amb què hagi processat la compra dins les següents 24 hores laborables. També us enviarem una notificació al correu electrònic que ens heu facilitat, per notificar-vos d’aquesta devolució.
Quan no es fa la devolució de l’import o el canvi dels productes?
No es farà cap canvi de producte o productes ni la devolució dels diners del total o parcial de la compra quan la seva comanda s’hagi lliurat correctament. En cas d’haver patit un error per la seva banda en el moment de fer la compra, aquest tampoc no serà canviat per un altre. Tampoc no es realitzarà el canvi del producte o productes ni la devolució de l’import quan es detecti que aquests han estat utilitzats o els falti l’etiqueta o etiquetes originals així com el seu embalatge original. Les devolucions han de ser sempre íntegres.
Cancel·lació de comandes
Si has realitzat una comanda i s’ha procedit correctament al pagament però vols cancel·lar-ho, podràs fer-ho dins de les següents 24 hores enviant-nos un correu electrònic a info@caramelsmodainfantil.cat, enviant un WhatsApp o trucant-nos al +34 977 74 25 85 o al +34 649 32 57 06. Atenció de trucades de dilluns a divendres de 17.00 a 20.30 hores.
Les cancel·lacions sense cap cost podran realitzar-se sempre que el paquet no el tingui el transportista.